مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:302021-01-14بين الملل

پاسخ ایران به اظهارات رییس پارلمان عربی علیه کشورمان


رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر، خطاب به رییس پارلمان عربی گفت: شما چه کاره دولت ها و پارلمان ها و ملت های سوریه، عراق، یمن و فلسطین هستی که از زبان آن ها در خصوص ایران و نظام آن صحبت می کنی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی در پاسخ به اظهارات رییس پارلمان عربی که در گفت وگو با شبکه ماهواره ای صدی البلد ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرده بود، اظهار کرد: آقای عادل العسومی رییس پارلمان عربی اخیرا در گفتگو با کانال تلویزیونی ماهواره ای صدی البلد اظهارات سخیفی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده که البته بار اول ایشان نیز نبوده است.

به ایشان که تازه از راه رسیده و اظهارات ضدایرانی خود را از اولین روز تصدی این مسئولیت آغاز کرده بود، می گویم که با درشت گویی علیه جمهوری اسلامی ایران، بزرگ و محترم شمرده نخواهی شد.

وی تاکید کرد: ایران هیچ گاه از حمایت همه جانبه خود از مقاومت در سوریه و لبنان و فلسطین و عراق و یمن علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شرمنده نیست و در مسیر مبارزه علیه تروریسم داعشی و تکفیری و سیاست های تروریستی دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، شهدای بسیار از جمله قهرمان بزرگی چون سردار قاسم سلیمانی را تقدیم کرده که مورد احترام ملت ها و بسیاری از دولت های جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ایران به اظهارات رییس پارلمان عربی علیه کشورمان

پاسخ ایران به اظهارات رییس پارلمان عربی علیه کشورمان