مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:252021-01-14اقتصادي

رزمایش مؤمنانه حرکت بزرگی است/ تأمین زمین برای مسکن محرومان


مشاور وزیر راه وشهرسازی با تأکید بر اینکه رزمایش مؤمنانه حرکت بزرگی است، گفت: وزارت راه وشهرسازی زمینی را برای مسکن محرومان تأمین می کند و برای اینکار محدودیتی به غیر از اهواز نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، وضعیت اقتصادی کشور و همچنین بحث تحریم های ناجوانمردانه ای که تحمیل شده است، اشاره کرد.

میر شفیع ادامه داد: جنگ اقتصادی گسترده ای با قدرتمندترین اقتصادهای دنیا داریم؛ مقابله با دژخیم ترین آدم هایی که در قرن حاضر وجود دارد، کسانی که حتی با تأمین دارو و درمان کودکان هم مقابله می کنند.

وی با اشاره به اینکه این کمک های مؤمنانه برای استان خوزستان تأثیر خوبی را داشته است، عنوان کرد: برای کاهش بار اقتصادی بر دوش مردم و به ویژه در بحث مسکن که یکی از معضلات خوزستان است، تلاش می کنیم؛ بازآفرینی شهری یکی از کارهای بزرگ در حال انجام در استان خوزستان که تاکنون کمتر از آن صحبت شده است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم همکاری با بسیج برای رفع محرومیت در جامعه، یادآور شد: در سراسر خوزستان به غیر از اهواز هرجایی که نهادهای حمایتی برای تهیه مسکن آمادگی داشته باشند، وزارت راه و شهرسازی زمینی را برای مسکن محرومان تأمین می کند و برای این کار هیچ محدودیتی به غیر از اهواز نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مؤمنانه حرکت بزرگی است/ تأمین زمین برای مسکن محرومان

رزمایش مؤمنانه حرکت بزرگی است/ تأمین زمین برای مسکن محرومان