مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:252021-01-14اقتصادي

حرکت های مؤمنانه در تقویت سرمایه های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد


شاید اعتماد اجتماعی بر اثر مشکلات اقتصادی کمی کمرنگ تر شد ولی حرکت های مؤمنانه در افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم مرحله چهارم کمک های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به اقشار محروم و نیازمند این استان، اظهار کرد: مردم خوزستان هیچ وقت یاد و خاطره سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: بنا شد که در این حرکت خداپسندانه خوزستان به عنوان اولین استان مورد توجه قرار بگیرد و انتخاب فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی را ارج می نهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این حرکت ارزشمند به دستور مقام معظم رهبری شروع شد و اهداف بسیاری را دنبال می کند و قطعاً تأثیر بسزایی را در جامعه دارد.

رضایی عنوان کرد: تأثیر چشمگیری که این حرکت ارزشمند در رفع محرومیت دارد، بسیار ارزشمند است؛ این حرکت جهادی و نیکوکارانه فرهنگ نیکوکاری را ترویج می دهد و کمک ها به دست افرادی می رسد که از لحاظ اقتصادی مشکلات بسیاری دارند.

وی ادامه داد: این حرکت ها می تواند مثل ریه های پاک جامعه ای باشد که تنفس را در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه ای که علیه کشور می شود، فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های مؤمنانه در تقویت سرمایه های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد

حرکت های مؤمنانه در تقویت سرمایه های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد