مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 11:052021-01-14سياسي

تحریم های نظام استکبار با مقاومت مثال زدنی ملت ایران شکست خورد


وزیر دفاع همزمان با بازدید از شرکت فروشگاه های اتکا تاکید کرد: تحریم های نظام استکبار با مقاومت و ایستادگی مثال زدنی ملت ایران شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع در ابتدای مراسم بازدید از شرکت فروشگاه های اتکا طی نشستی با مدیران سازمان اتکا با درود فراوان به ارواح طیبه شهیدان به ویژه شهیدِ دانشمند، محسن فخری زاده اظهار داشت: ترور شخصیت های فرهیخته علمی و فناوری، بیشتر موجب انگیزه بخشی در جامعه می شود و در گذشته نیز به این صورت بوده است؛ تمام شهدای هسته ای ما که همگی از دانشمندان بنام ایرانی در حوزه های فناوری بودند، امروزه الگوی جوانان جامعه شده اند.

وی در همین زمینه افزود: با حمایت ملت شریف ایران اسلامی و برگزاری مراسم گرامیداشت شهید فخری زاده توسط نهادها و سازمان ها در سراسر کشور نه تنها اقدامات این شهید ارج نهاده شد بلکه نام شهدای دانشمند و به ویژه شهید فخری زاده در اذهان عمومی ثبت و ماندگار شده و دلیل نامگذاری این فروشگاه بزرگ در شرق تهران به نام شهید فخری زاده نیز در راستای همین موضوع است.

وی با بیان اینکه فروشگاه شهید فخری زاده با مساحتی بیش از 15 هزار متر مربع به عنوان بزرگترین مجتمع فروشگاهی در شرق تهران خواهد بود، گفت: ان شاءالله در کمترین زمان ممکن این فروشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های نظام استکبار با مقاومت مثال زدنی ملت ایران شکست خورد

تحریم های نظام استکبار با مقاومت مثال زدنی ملت ایران شکست خورد