مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 10:302021-01-14ورزشي

چرا محمود فکری حکم اخراج فرشید باقری را صادر کرد؟


داستان برای فرشید باقری متفاوت است و فکری او را در اختیار کمیته انضباطی قرار نداد، بلکه به صورت کلی در اختیار باشگاه گذاشت و به مدیریت باشگاه هم اطلاع داد نیازی به این بازیکن ندارد چون معتقد است باقری هم طاقت نیمکت نشینی ندارد و هم کادر فنی تیم را زیر .

- خبرورزشی نوشت: فرشید باقری هافبک استقلال در حالی با تصمیم محمود فکری از این تیم اخراج شد که در این فصل کم و بیش در ترکیب آبی پوشان قرار گرفته بود.

فرشید باقری تابستان سال 95 و در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان از تیم صبای قم به تیم استقلال پیوست و به جز مواقعی که مصدوم یا محروم بود در اکثر مسابقات جزو بازیکنان اصلی آبی پوشان به زمین رفت اما در لیگ بیستم که محمود فکری سرمربیگری استقلال را عهده دار شده، جایگاه باقری متزلزل بوده است.

ابتدا به آمار حضور این بازیکن در 10 بازی تیم استقلال در فصل جاری نگاه می کنیم.

هفته اول: استقلال - مس رفسنجان / باقری فیکس بود و در دقیقه 69 جایش را به شیخ دیاباته داد هفته دوم: فولاد - استقلال / باقری فیکس بود و در وقت های تلف شده جایش را به متین کریم زاده داد هفته سوم: استقلال - ماشین سازی / بازی نکرد هفته چهارم: پیکان - استقلال / باقری در دقیقه 88 به جای مسعود ریگی وارد میدان شد یعنی برای حدود دو دقیقه! هفته پنجم: استقلال - صنعت نفت / باقری فیکس بازی کرد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا محمود فکری حکم اخراج فرشید باقری را صادر کرد؟

چرا محمود فکری حکم اخراج فرشید باقری را صادر کرد؟