مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 10:102021-01-14اقتصادي

ثبت نام 291 طرح در رویداد سکوی پرتاب یزد


مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: با پایان مهلت ثبت نام در رویداد سکوی پرتاب یزد، 291 طرح برای شرکت در این رویداد بزرگ سرمایه گذاری کشور ثبت نام کردند.

- ایسنا/یزد مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: با پایان مهلت ثبت نام در رویداد سکوی پرتاب یزد، 291 طرح برای شرکت در این رویداد بزرگ سرمایه گذاری کشور ثبت نام کردند.

محمد سپهر با بیان این که در حال پیگیری و کمک به شرکت ها برای تکمیل پرونده های متقاضیان سرمایه هستیم، افزود: کمیته داوری طرح های تکمیلی را غربالگری کرده و از بین آن ها حداکثر 60 تیم را به مرحله داوری در روز رویداد می فرستد.

وی تاکید کرد: پیام رویداد سکوی پرتاپ یزد این است که شرکت های نوآور و دانش بنیان که سال ها مشغول فعالیت هستند ایده های خود را که به عمل آورده تجاری سازی کنند، وارد مرحله بزرگتری شده و جذب سرمایه کنند.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان خاطرنشان کرد: شرکت های حاضر در این رویداد اغلب تخصصی هستند که می توانند علاوه بر آورده مادی فواید غیر مادی نیز برای شرکت های دانش بنیان و نوآور به همراه داشته باشد و با توجه به تبحر و حضور موفقی که در بازار دارند کمک بسیار خوبی برای شرکت ها خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 291 طرح در رویداد سکوی پرتاب یزد

ثبت نام 291 طرح در رویداد سکوی پرتاب یزد