مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:452021-01-14اجتماعي

ضرب الاعجل حفاظت محیط زیست به معدن طلای اندریان


معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شرکت زرین داغ در معدن طلای اندریان باید در اسرع وقت و با ارائه برنامه نسبت به پاکسازی خاک های آلوده اقدام کند، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شرکت زرین داغ در معدن طلای اندریان باید در اسرع وقت و با ارائه برنامه نسبت به پاکسازی خاک های آلوده اقدام کند، در غیر اینصورت بر اساس قانون با این شرکت به شدت برخورد خواهد شد.

میر محسن حسینی قمی در جلسه بررسی مشکلات معدن طلای اندریان، اظهار کرد: تمامی واحدهای صنعتی و معدنی بر اساس قانون موظف به پاکسازی و احیا تخریب ها و آلایندگی های خود هستند.

وی افزود: در این جلسه، همچنین مقرر شد شرکت، 10 برنامه ارائه شده از طرف حفاظت محیط زیست استان را انجام داده و باید ظرف 10 روز و بر اساس برنامه زمانبندی نسبت به پاکسازی آلایندگی های خاک اقدام کنند.

وی با توجه به سیاست مدیریت جدید اداره کل، تاکید کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط زیست محیطی، با هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضایی، نسبت به پلمب کامل معدن اقدام شده و از هرگونه فعالیت در این واحد جلوگیری می شود.

قمی گفت: حفظ محیط زیست خط قرمز ما بوده و در این خصوص با کسی تعارف نداشته و قطعا با مخربان محیط زیست به شدت برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاعجل حفاظت محیط زیست به معدن طلای اندریان

ضرب الاعجل حفاظت محیط زیست به معدن طلای اندریان