مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:252021-01-14اقتصادي

ریزش قیمت موبایل در بازار زنجان


رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه شهرستان زنجان گفت: در سه هفته اخیر قیمت گوشی موبایل قریب به 30 تا 40 درصد کاهش داشته است.

- رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه شهرستان زنجان: ریزش قیمت موبایل در بازار زنجان ایسنا/زنجان رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه شهرستان زنجان گفت: در سه هفته اخیر قیمت گوشی موبایل قریب به 30 تا 40 درصد کاهش داشته است.

فضائل رستمی راد در گفت وگو با ایسنا، از کاهش قیمت گوشی تلفن همراه خبر داد و اظهار کرد: در سه هفته اخیر قیمت گوشی موبایل قریب به 30 تا 40 درصد کاهش داشته و تاثیر آن بر خریدهایی که در بازار به وجود آمده، قابل مشاهده است.

وی افزود: در حال حاضر متقاضیان می توانند گوشی های میان رده را در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون تومانی خریداری کنند.

این مسئول ادامه داد: پیشنهاد می شود که خریداران، پیش از خرید قطعی، بازه قیمت گوشی تلفن همراه را از چند عرضه کننده دریافت کرده و در سایت های معتبر جست وجو کنند.

رییس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: خریداران توجه داشته باشند که هنگام خرید موبایل حتما فاکتور خرید دریافت کنند و در صورت شکایت از فروشندگان، با شماره 124 اداره بازرسی سازمان صمت تماس بگیرند و یا به سازمان بازرسی واقع در خیابان صفا و واحد بازرسی اتاق اصناف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش قیمت موبایل در بازار زنجان

ریزش قیمت موبایل در بازار زنجان