مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 08:552021-01-14اقتصادي

محاسبه قیمت بیمه بدنه به صورت آنلاین +فروش اقساطی


ریخته شدن رنگ های شیمیایی یا اسید بر بدنه اتومبیل و خسارت به رنگ اصلی آن خسارت های وارد شده در خارج از مرزهای کشور کشیدن اجسام نوک تیز بر بدنه خودرو و ایجاد خط و خش بر بدنه آن خسارت های وارد شده در صورت شرکت در مسابقه سرعت خسارت های ناشی از توقف خودرو بر اثر دلایل مختلف نوسانات قیمت خودرو، به این شکل که در اثر افزایش قیمت خودرو و سرقت آن، قیمت روز محاسبه می شود، نه قیمت اولیه خودرو خرید پوشش فرانشیز (به این معنی که در صورت خسارت وارد شده به خودرو، پرداخت تمام خسارت بر عهده بیمه گر باشد.

) موارد تحت پوشش در شرکت های مختلف بیمه متفاوت است و لزوما در همه شرکت های بیمه امکان خرید موارد فرعی بیمه بدنه خودرو وجود ندارد.

خسارت های خارج از پوشش بیمه بدنه هدف اصلی از خرید انواع بیمه کاهش و جبران خسارت خطرات احتمالی است، اما شرکت بیمه مرکزی ایران که نهاد قانون گذار بیمه کشور است، به شرکت های بیمه اجازه نمی دهد همه خطرات احتمالی را پوشش دهند.

بعضی از خطرات و خسارت های وارد شده ناشی از این خطرات عبارتند از: خسارت های وارد شده به دلیل انفجارهای هسته ای به صورت مستقیم یا غیر مستقیم خسارت های ناشی از جنگ، اعتصاب یا شورش خسارت های وارد شده در حین فرار از دست پلیس (در صورتی که شخص فراری سارق باشد خسارت های وارده مشمول بیمه بدنه خواهد بود) خسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه قیمت بیمه بدنه به صورت آنلاین +فروش اقساطی

محاسبه قیمت بیمه بدنه به صورت آنلاین +فروش اقساطی