مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 08:502021-01-14اقتصادي

60 درصد تخم مرغ تولیدی در آذربایجان شرقی داخل استان مصرف می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه میزان تولید تخم مرغ در استان 210 تن و میزان مصرف روزانه آن حدود 130 تن است، نگرانی از بابت کمبود تخم مرغ وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر فتحی در جلسه مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان که به صورت وبینار برگزار شد به ظرفیت آذربایجان شرقی در تولید تخم مرغ اشاره کرد و گفت: 188 واحد فعال مرغداری تخم گذار در استان وجود دارد که در حال حاضر میزان تولید تخم مرغ حدود 210 تن می باشد.

وی با اشاره بر ثابت نگه داشتن قیمت مرغ، به همکاری و برنامه ریزی برای جلوگیری از افزایش قیمت تخم مرغ تاکید کرد و گفت: امروز ستاد تنظیم بازار با چالشی جدید برای تنظیم قیمت تخم مرغ مواجه شده است و باید برای رفع این مشکل هماهنگی ها و نظارت ها افزایش یابد و اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه لازم است همکاران مطابق شیوه نامه وزارت جهاد کشاورزی، همان برنامه هایی که در راستای تنظیم قیمت مرغ انجام دادند، این بار برای تنظیم قیمت تخم مرغ پیاده سازی کنند افزود: قیمت برآوردی تخم مرغ بعد از بررسی در معاونت تولیدات دامی وزارت متبوع حدود 13 هزار و 500 تومان تعیین شده و 500 تومان هم برای هزینه های پیش بینی نشده مانند هزینه های حمل و انرژی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد تخم مرغ تولیدی در آذربایجان شرقی داخل استان مصرف می شود

60 درصد تخم مرغ تولیدی در آذربایجان شرقی داخل استان مصرف می شود