مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 08:152021-01-14ورزشي

اتمام احداث ورزشگاه انقلاب کرج نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار


اتمام پروژه ورزشگاه انقلاب کرج نیازمند بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید تقی زاده در جریان بازدید از روند فیزیکی پروژه 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز خدا را شاکریم در راستای دستورات وزیر ورزش در پیگیری بخشی از پروژه های ورزشی استان البرز در خدمت مردم فهیم، استاندار البرز و نمایندگان فهیم مجلس شورای اسلامی رسیدیم.

وی بیان کرد: امروز اولین پروژه ای که مورد بازدید قرار گرفت، پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری بوده چرا که باتوجه به حساسیتی که مقام عالی وزارت در به اتمام رساندن پروژه دارند جلسات متعددی پیرامون این امر در وزارتخانه برگزار شد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از پیمانکاران خوب که ورزشگاه 6000 نفری سنندج را به اتمام رساندند برنده این پروژه شدند و یک هفته کارگاه این پروژه را تحویل گرفتند.

وی با اشاره به اینکه 68 درصد از پروژه به اتمام رسیده و 32 درصد دیگر باقی مانده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم که با تمهیدات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، معاون و مدیر عامل محترمشان که گزارش خوبی را ارائه دادند، با زمان بندی که برای پروژه در نظر گرفتند تا پایان دولت یعنی خردادماه سال آتی به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام احداث ورزشگاه انقلاب کرج نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار

اتمام احداث ورزشگاه انقلاب کرج نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار