مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 08:052021-01-14فرهنگي

جدیدترین کتاب شعر کودکان به زبان کردی روانه بازار شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: کتاب شعر کودک با عنوان «ریوی بی ناز و راوچی فیلباز» به نویسندگی هادی یوسفی و تصویرگری ژاله یوسفی نژاد به زبان کردی چاپ وروانه بازار شد.

- سنندج- رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: کتاب شعر کودک با عنوان ریوی بی ناز و راوچی فیلباز به نویسندگی هادی یوسفی و تصویرگری ژاله یوسفی نژاد به زبان کردی چاپ وروانه بازار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، امین مرادی اظهار کرد: در راستای سیاست های محوری حوزه هنری در توجه به زبان و ادبیات بومی و کمک به آموزش کودکان و نوجوانان کتاب شعر کُردی با عنوان ریوی بی ناز و راوچی فیلباز سروده هادی یوسفی و تصویرگری ژاله یوسفی نژاد در 26 صفحه به همت حوزه هنری کردستان در انتشارات پرهیب، در تیراژ هزار و 200 نسخه با قیمت 300 هزار ریال چاپ و روانه بازار نشر شد.

وی در خصوص این کتاب شعر گفت: زیبایی و قابل فهم بودن اشعار برای گروه سنی کودک و نوجوان، معرفی چندین داستان قدیمی در دل اشعار سروده شده، تلاش در جهت آموزش زبان مادری به کودکان و نوجوانان با ارائه بخش فرهنگ لغات در پایان کتاب، توصیه های ویژه اخلاقی و آموزشی به کودکان در قالب شعر، تصویرگری و طراحی جلد زیبا و متناسب با اشعار، صفحه آرایی وچاپ با کیفیت بسیار خوب از ویژگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین کتاب شعر کودکان به زبان کردی روانه بازار شد

جدیدترین کتاب شعر کودکان به زبان کردی روانه بازار شد