مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:452021-01-14اقتصادي

افزایش ظرفیت بندر آستارا تا 2.5 میلیون تن کالا


دبیر کل انجمن کشتیرانی ایران با اشاره به ظرفیت ممتاز و ویژه بندر آستارا، گفت: با بهره برداری از فازهای توسعه ای ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در این بندر به 2.

- 5 میلیون تن خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود پل مه صبح پنجشنبه در جریان بازدید از مجتمع بندری آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی مسئول حفاظت محیط زیست دریایی است، اظهار کرد: این سازمان به عنوان یک مجری بین المللی با پیگیری موضوع و دریافت خسارت کوتاه نخواهد آمد.

وی به توقیف کشتی اهل کره جنوبی اشاره کرد و افزود: علت توقیف این شناور آلودگی زیست محیطی و نقض پیاپی قوانین زیست محیطی بوده است.

پل مه با اشاره به اینکه این کشتی کره ای که از بندر عربستان عازم امارات بود، بدون توجه به کنوانسیون های بین المللی آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را آلوده و خسارت زیست محیطی به منطقه وارد کرده است، گفت: کشتی کره ای تخلف داشته و باید خسارت وارد شده به محیط زیست را کامل بپردازد.

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با بیان اینکه تاکنون هیچ اقدامی از طرف مالک کشتی کره ای برای پرداخت خسارت آن انجام نشده است، افزود: توقیف کشتی کره ای به هیچ وجه یک اقدام سیاسی نبوده و ربطی به مناسبات سیاسی بین دو کشور ندارد و کاملاً یک موضوع زیست محیطی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت بندر آستارا تا 2.5 میلیون تن کالا

افزایش ظرفیت بندر آستارا تا 2.5 میلیون تن کالا