مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:252021-01-14پزشكي

طراحی و ساخت نرم افزار تشخیص و غربالگری کووید-19


با تلاش فناوران دانشگاه الزهرا، علوم پزشکی بقیه الله(عج) و پایگاه مرکز اطلاع رسانی جهاددانشگاهی، نرم افزار تشخیص و غربالگری بیماری کووید 19 طراحی و ساخته شد.

- با تلاش فناوران دانشگاه الزهرا، علوم پزشکی بقیه الله(عج) و پایگاه مرکز اطلاع رسانی جهاددانشگاهی، نرم افزار "تشخیص و غربالگری بیماری کووید 19" طراحی و ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرم افزار تشخیص و غربالگری بیماری کووید 19 براساس طرح پژوهشی آنالیز گفتار بیماران مبتلا به کووید 19 به منظور امکان سنجی تشخیص زود هنگام بر اساس نتایج بررسی های آکوستیکی و هوش مصنوعی که با تلاش دکتر ماندانا نوربخش عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا به عنوان مجری طرح، در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تصویب شده بود، طراحی و ساخته شد.

در این طرح که حاصل فعالیت پژوهشی گروهی از محققان دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله اعظم، دانشگاه جندی شاپور اهواز و پایگاه مرکز اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی است، ابتدا صدای مبتلایان در مقایسه با صدای افراد سالم مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تفاوت های معنادار بین صدای افراد مبتلا و سالم، نرم افزار تشخیص و غربالگری بیماری کووید 19 با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی با صحت تشخیص 90/5 درصد طراحی و تولید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت نرم افزار تشخیص و غربالگری کووید-19

طراحی و ساخت نرم افزار تشخیص و غربالگری کووید-19