مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:502021-01-14اقتصادي

پسرخاله وزیر گوشت وارد می کند!


واردات گوشت کشور توسط اقوام وزیر صورت می گیرد، از پسرخاله وزیر و پسر معاون او گرفته تا اقوام و دوستان دیگر که از ارز ترجیحی سود می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، احمد امیر آبادی فراهانی، عضو هیأت رییسه مجلس با حضور در برنامه عیار ساختار تحریم های جدید را تبلیغاتی دانست و تصریح کرد: جهان متوجه شده که تحریم های جدید علیه ایران اثرگذاری لازم را ندارد اما برای تبلیغات همچنان این کار را انجام می دهند.

وی افزود: ریچارد نفیو نویسنده هنر تحریم، طراح تحریم های ایران بود که در کتاب خاطرات خود نوشته یک شب تحریم جدیدی به ذهنم رسید و آن را نوشتم و ترسیم کردم و همان شخص اکنون می گوید که تحریم به خط پایان رسیده است.

این در حالی است که در طول دوران تحریم فشار زیادی به مردم وارد شد اما در این زمینه تجربیات زیادی به دست آوردیم و اگر از ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم آسیب پذیری اقتصاد به حداقل خواهد رسید.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از اول بهمن که بایدن شروع به کار کند تأثیراتی در اقتصاد کشور مشاهده خواهد شد و دلیل این موضوع هم قرار دادن همه تخم مرغ ها در سبد برجام بود.

در طول هفت سال گذشته هر اتفاقی که در بخش سیاسی کشور رخ می داد مستقیماً بر بازار ارز تأثیر می گذاشت، از تماس مکرون رییس جمهور فرانسه گرفته تا سفر آبه نخست وزیر ژاپن به ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسرخاله وزیر گوشت وارد می کند!

پسرخاله وزیر گوشت وارد می کند!