مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:402021-01-14اقتصادي

سیمای زشت خرید و فروش حیوانات در یک نگاه


قبل از این که دیوار برای آزار حیوانات کاری انجام دهد، بیش از 4 هزار نفر در این سایت، فقط مشغول ثبت آگهی های ممنوعه حیوانات بودند و هیچ فعالیت دیگری در این سایت نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گزارش گونه های ممنوعه حیات وحش سایت دیوار چه اطلاعاتی به ما می دهد؟ همیشه وقتی حرف از کمپین های مقابله با حیوان آزاری به میان می آید، یادمان به کارزارهای محافظت از جان یوزپلنگ ایرانی، حمایت از فوک خزر، مخالفت با آزار دلفین های نمایشی و انواع موج های اجتماعی در حمایت از گونه های در حال انقراض یا حیوانات بانمک می افتد! اما هیچ کس تا به حال برای جان سارها، کبوترها، مارها، طوطی ها و.

کمپینی به راه نینداخته است؛ این حیوانات نه آن قدر کمیاب هستند که به خاطر خطر انقراض جلب توجه کنند و نه در صنعت نمایش و سیرک کاربرد دارند که روی احساسات مردم اثر بگذارند.

با این حال همچنان بعضی از کارهایی که انسان با آن ها انجام می دهد حیوان آزاری محسوب می شود.

پیش از این که خرید و فروش دسته بزرگی از حیوانات در سایت دیوار ممنوع شود، شکارچیان برای فروش شان روی آگهی های قرمز و سفید این پلتفرم خیلی حساب می کردند؛ حالا اما با اتفاق های جدیدی که در این سایت افتاده، تعداد این آگهی ها به شدت کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمای زشت خرید و فروش حیوانات در یک نگاه

سیمای زشت خرید و فروش حیوانات در یک نگاه