مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:352021-01-14اجتماعي

ضرب الاجل محیط زیست آذربایجان شرقی به معدن طلای اندریان


اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی به معدن طلای اندریان ضرب الاجلی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران گفت: شرکت زرین داغ بایستی در اسرع وقت و با ارائه برنامه نسبت به پاکسازی خاک های آلوده اقدام نماید در غیر این صورت بر اساس قانون با این شرکت به شدت برخورد خواهد شد.

میر محسن حسینی قمی گفت: تمامی واحدهای صنعتی و معدنی بر اساس قانون موظف به پاکسازی و احیا تخریب ها و آلایندگی های خود هستند و شرکت 10 برنامه ارائه شده از طرف حفاظت محیط زیست استان را انجام و بایستی ظرف 10 روز و بر اساس برنامه زمانبندی اقدام به پاکسازی آلایندگی های خاک اقدام کنند.

وی با توجه به سیاست مدیریت جدید اداره کل حفاظت از محیط زیست استان تاکید کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط زیست محیطی با هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضایی نسبت به پلمب کامل معدن اقدام و از هرگونه فعالیت در این واحد جلوگیری می شود.

قمی گفت: حفظ محیط زیست خط قرمز ما بوده و در این خصوص با کسی تعارف نداشته و قطعاً با مخربین محیط زیست به شدت برخورد خواهد شد.

فعالیت استحصال طلای شرکت زرین داغ آستارگان در 27 آبان ماه بدلیل عدم رعایت ضوابط زیست محیطی و تخریب ریسه هیپ و ایجاد آلودگی با دستور قضایی توسط اداره کل حفاظت محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل محیط زیست آذربایجان شرقی به معدن طلای اندریان

ضرب الاجل محیط زیست آذربایجان شرقی به معدن طلای اندریان