مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 05:552021-01-14سياسي

امکان دسترسی همگانی و بویژه اقشار آسیب پذیر به واکسن رایگان فراهم شود


حزب اسلامی کار با صدور بیانیه ای، ضمن هشدار به دولت و تولیدکنندگان واکسن توصیه کرد که مرعوب فشارهای بوجود آمده نشوند و با توجه به واردات واکسن های معتبر خارجی، - حزب اسلامی کار با صدور بیانیه ای، ضمن هشدار به دولت و تولیدکنندگان واکسن توصیه کرد که مرعوب فشارهای بوجود آمده نشوند و با توجه به واردات واکسن های معتبر خارجی، امکان دسترسی همگانی و بویژه اقشار آسیب پذیر را به واکسن رایگان فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است: بسمه تعالی یک سال است که ویروس منحوس کرونا سراسر جهان را درنوردیده و میلیون ها انسان بیگناه را مبتلا و صدها هزار نفر را هم به کام مرگ کشانده است.

به رغم آنکه در ابتدای شیوع گسترده آن، سیاستمداران آمریکایی و چینی یکدیگر را متهم به تولید و انتشار این ویروس کردند اما با ابتلای جهانی، همگان در یک راستا تلاش کردند که درگام نخست ایمنی و مراقبت را افزایش داده و در گام بعد به تولید واکسن قابل اعتماد روی آورند.

تلاش های مراکز علمی در چند ماه اخیر نتیجه داد و هم اکنون میلیون ها دوز از انواع واکسن های معتبر تولید و در دسترس کشورهای متعدد قرار گرفته است .

اگرچه همزمان با کشورهای اروپایی و آمریکایی، دولت جمهوری اسلامی ایران و برخی نهادهای علمی و اجرایی هم با تحقیقات گسترده به تولید واکسن اقدام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان دسترسی همگانی و بویژه اقشار آسیب پذیر به واکسن رایگان فراهم شود

امکان دسترسی همگانی و بویژه اقشار آسیب پذیر به واکسن رایگان فراهم شود