مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 20:352021-01-13اقتصادي

حضور آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 20 فاز نفتی


مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ایران گفت: از 26 فاز مستقر در بخش های فارس، عسلویه و جم، آزمایشگاه حضور گسترده ای در مطالعات ژئوتکنیکی و کنترل کیفی کار حدود 20 فاز نفتی دارد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ایران گفت: از 26 فاز مستقر در بخش های فارس، عسلویه و جم، آزمایشگاه حضور گسترده ای در مطالعات ژئوتکنیکی و کنترل کیفی کار حدود 20 فاز نفتی دارد.

مجید کیانپور در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: در بیش از 78 درصد پروژه های عمرانی استان بوشهر، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان آزمایشگاه معتمد حضور دارد و به شکل ویژه و روزانه کار را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: عمدتاً با حدود 24 دستگاه اجرایی در قالب فعالیت های گسترده ای همکاری داریم، منتها در مجموع با حدود 47 دستگاه اجرایی مشغول انجام وظیفه و همکاری هستیم که خوشبختانه به جز وزارتخانه های راه و شهرسازی، نیرو، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن و وزارت کشور با وزارت نفت هم همکاری بسیار خوب و گسترده ای داریم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ایران تصریح کرد: حتی با توجه شرایط تحریمی که وجود دارد، آزمایشگاه نه تنها کارش را کمتر نکرده بلکه بیشتر هم شده و از 26 فاز که در بخش های فارس، عسلویه و جم مستقر است، حضور گسترده ای در مطالعات ژئوتکنیکی و کنترل کیفی کار حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 20 فاز نفتی

حضور آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 20 فاز نفتی