مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 20:302021-01-13سياسي

دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در مسیر توانمند سازی مردم در محلات حاشیه شهرها دارند


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گفت:دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در توانمندسازی مردم در محلات حاشیه ای و گام نهادن این قشر در مسیر توسعه اجتماعی دارند.

- ابوذر کوثری در نشست مدیران دفاتر تسهیل گری اظهار داشت : دفاتر تسهیلگری می تواند با شناسایی و مشارکت خیرین وافراد صاحب نفوذ وبا جذب کمک های مردمی و ارائه خدمات آموزشی وفرهنگی درجهت اهداف دولت ودغدغه های سازمان های مردم نهاد نقش مهمی را در توانمندسازی مردم در محلات حاشیه ای شهرها داشته باشند .

وی بیان داشت:نقش اصلی دفاتر تسهیل گری احصا مشکلات با نگاه مردم محور است.

کوثری در ادامه بر تقویت مباحث اجتماعی تاکید نمود وبیان داشت:جلب مشارکت مردمی با همکاری مردم و دولت وفرهنگ سازی وارتقا نقش جامعه محلی در حل مشکلات وکمبودهای مردم وهمچنین تلاش جهت جمع بندی مطالبه گری صحیح مردم در چهارچوب قوانین و مقررات و ضوابط به عنوان یک فرهنگ اجتماعی و سیاسی بدور از ایجاد نارضایتی ومنطقی کردن مطالبات و ارائه به دستگاههای اجرایی باید سرلوحه کار دفاتر تسهیل گری قرار گیرد.

وی گفت: اقدامات خوبی که دربحث سازش وصلح مردم با استفاده از ظرفیت علما ،معتمدین وریش سفیدان انجام شده ، همچنین موضوع شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و پیگیری ثبت نام دانش آموزان در مدارس و یا جمع آوری زباله از محلات با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در مسیر توانمند سازی مردم در محلات حاشیه شهرها دارند

دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در مسیر توانمند سازی مردم در محلات حاشیه شهرها دارند