مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 20:202021-01-13سياسي

محرومیت ارتباطی در شرق استان سمنان/ 470 کیلومتر از راه ها خاکی است!


مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: 470 کیلومتر راه شرق استان به صورت خاکی است که عدم روکش آسفالت راه های روستایی یکی از معضلات مهم این منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر عمیدی امشب در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان سمنان با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: 49 درصد از راه های استان سمنان متعلق به شرق استان بوده و سمنان، هفتمین استان پهناور کشور است.

او گفت: مسیر شاهرود به سمت سبزوار که در مسیر اصلی تهران- مشهد قرار گرفته؛ یکی از محورهای اصلی شریانی این منطقه بوده و کریدور شرق به غرب در این مسیر واقع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان افزود: در دور اول سفر رییس جمهور به استان، پروژه راه عباس آباد- کاهک مصوب شد و پروژه اکنون به مرحله آسفالت رسیده و 10 کیلومتر از این پروژه آماده عبور است و مابقی مسیر به طول 15 کیلومتر عملیات پایه آن انجام شده که با مساعدت هوا به زودی عملیات روکش آن نیز انجام خواهد شد.

عمیدی با بیان اینکه قیر با اعتبارات نقدی برای تکمیل این پروژه لازم است، ادامه داد: 470 کیلومتر راه شرق استان به صورت خاکی است که عدم روکش آسفالت راه های روستایی یکی از معضلات مهم این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت ارتباطی در شرق استان سمنان/ 470 کیلومتر از راه ها خاکی است!

محرومیت ارتباطی در شرق استان سمنان/ 470 کیلومتر از راه ها خاکی است!