مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 20:052021-01-13ورزشي

برگزاری دوره های تخصصی امداد و نجات طبیعت گردان در قشم


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آشنایی با بندپایان زهری و روش های مقابله با آن ها به میزبانی قشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مرتضی شیخ زاده شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاهش آمار بالای عملیات امداد و نجات کشور در طول سال یکی از عمده ترین اهداف برگزاری این دوره درراستای کمک به توسعه گردشگری ورزشی و علمی است.

وی عملیات امداد و نجات را اقدامی حیاتی در رشته های مختلف ورزشی مرتبط با طبیعت برشمرد و افزود: یافتن افراد و حفظ زندگی آنان در شرایط دشوار، آن قدر اهمیت دارد که یکی از کمیته های تخصصی فدراسیون کوهنوردی کشور به همین نام فعالیت می کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در کارگاه بندپایان زهری و روش های مقابله با آن ها، با تمرکز بر موضوع عقرب های استان هرمزگان و جزیره قشم، نحوه شناسایی و راه های نجات در صورت آسیب دیدگی، توسط پروفسور جواد رفیع نژاد، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر ابوالفضل زارعی، مدرس دانشگاه های هرمزگان به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

شیخ زاده ادامه داد: فعالان حوزه امداد و نجات، آتش نشانان، طبیعت دوستان، راهنمایان گردشگری و عموم مردم علاقه مند، مخاطبان این دوره کاربردی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های تخصصی امداد و نجات طبیعت گردان در قشم

برگزاری دوره های تخصصی امداد و نجات طبیعت گردان در قشم