مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 16:552021-01-13پزشكي

وقتی آموزه های الهی به کمک درمان می آید/ جنین شناسی براساس آیات قرآن


یک پزشک با بکار گیری آیات الهی به کمک درمان آمده و در این زمینه کتابی درباره جنین شناسی براساس آیات قرآن به رشته تحریر در آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مسعود شهابیان قرآن پژوه و پزشک متخصص طب اورژانس کشور است که با بکار گیری آیات الهی در علم پزشکی کتابی با عنوان جنین شناسی براساس آیات قرآن نوشته که مورد توجه بسیاری از پزشکان قرار گرفته است.

وی علاوه بر پژوهش های پزشکی با محور قرآن کریم اختراعاتی هم به ثبت رسانده که بوسیله این اختراعات قدم های مفیدی در کاهش ترس، اضطراب و درد مادران حین زایمان برداشته است.

پژوهش در زمینه جنین شناسی براساس آیات قرآن شهابیان درباره فعالیت هایش در زمینه قرآن کریم گفت: چند سال قبل تحقیقات و مقالاتی با موضوع جنین شناسی براساس آیات قرآنی ارائه کردم که یکی از این طرح های پژوهشی پیرامون جنین شناسی در قرآن بود که خوشبختانه به عنوان طرح برتر شناخته شد و کتابی با عنوان مقدمه ای بر جنین شناسی در قرآن به چاپ رسید که مورد توجه بسیاری از مردم خصوصاً پزشکان قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرآن کتاب هدایت است و من تنها توانستم یکی از جنبه های این کتاب وحی را مورد پژوهش قرار دهم و علوم مدرن را با آیات روحبخش مطابقت دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی آموزه های الهی به کمک درمان می آید/ جنین شناسی براساس آیات قرآن

وقتی آموزه های الهی به کمک درمان می آید/ جنین شناسی براساس آیات قرآن