مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 16:402021-01-13اقتصادي

40 پروژه نیمه تمام سیستان و بلوچستان تا پایان سال به اتمام می رسد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی 40 پروژه نیمه تمام این استان تا پایان سال 99 به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول با اشاره به برگزاری هفتمین برنامه ریزی و توسعه استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مهمترین مواردی که در این جلسه طرح موضوع شد، اتمام پروژه های تعهدی بود.

وی ادامه داد: در همین راستا، تیرماه امسال تعهدی مبنی بر اتمام 50 پروژه مؤثر و بزرگ که مدت زمان اجرای آن مقداری طولانی شده بود، به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد و تک به تک پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت که بالغ بر 40 پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: 10 پروژه باقی مانده بر اساس قولی که مدیران در جلسه شورای برنامه ریزی ارائه کردند و جزو مصوبات منظور می شود، تا پایان سال مالی 1399 به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: یکسری پروژه های نیمه تمام از سنوات گذشته در استان شروع شده که هر سال بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اولویت تأمین اعتبار با این طرح هاست، امکان دارد که پروژه ای به لحاظ اجرا یا از نظر پیمانکاری دچار مشکل شده باشد که به طور قطع این پروژه ها احصا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 پروژه نیمه تمام سیستان و بلوچستان تا پایان سال به اتمام می رسد

40 پروژه نیمه تمام سیستان و بلوچستان تا پایان سال به اتمام می رسد