مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 15:152021-01-13حوادث

انهدام 28 باند قاچاق و کشف 183 میلیارد تومان کالای قاچاق در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعاتی که با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود مبارزه با پدیده قاچاق است که در همین راستا امسال شاهد انهدام 28 باند قاچاق و کشف 183 میلیارد تومان کالا در این حوزه بوده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعاتی که با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود مبارزه با پدیده قاچاق است که در همین راستا امسال شاهد انهدام 28 باند قاچاق و کشف 183 میلیارد تومان کالا در این حوزه بوده ایم.

سردار علی اکبر جاویدان در جریان سفر به قصرشیرین و بازدید از پلیس امنیت اقتصادی مستقر در مرز پرویزخان اظهار داشت: امنیت لازمه توسعه، پیشرفت و تحولاتی است که یک جامعه را به سمت موفقیت رهنمون می سازد.

وی افزود: اگر امنیت نباشد توسعه، عمران و آبادانی نیز نخواهد بود، کما اینکه می بینیم در کشورهایی که امنیت بالایی وجود دارد رشد اقتصادی خوبی نیز وجود دارد و جزو توسعه یافته ترین کشورها به حساب می آیند.

جاویدان ادامه داد: در این میان امنیت اقتصادی همواره مدنظر جوامع توسعه یافته قرار داشته و برای حفظ و ارتقاء آن می کوشند، از همین رو نیروی انتظامی هم با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی تلاش کرده تا امنیت لازم را در این حوزه ایجاد و شرایط بهتری رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 28 باند قاچاق و کشف 183 میلیارد تومان کالای قاچاق در کرمانشاه

انهدام 28 باند قاچاق و کشف 183 میلیارد تومان کالای قاچاق در کرمانشاه