مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 15:152021-01-13فرهنگي

تلاش زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ برای راهیابی به جشنواره تئاتر فجر


با حضور دبیر سی و نهمین جشنواره بی المللی تئاتر فجر، نمایش آخرین بازی توسط زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ به روی صحنه بازبینی رفت تا در صورت تایید وی به جشنواره تئاتر فجر راه یابد.

- با حضور دبیر سی و نهمین جشنواره بی المللی تئاتر فجر، نمایش آخرین بازی توسط زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ به روی صحنه بازبینی رفت تا در صورت تایید وی به جشنواره تئاتر فجر راه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: نمایش آخرین بازی اثر استاد فقید زنده یاد محمود استاد محمد جهت حضور در جشنواره تئاتر فجر مورد بازبینی حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار گرفت.

سیدحشمت اله حیات الغیب ادامه داد: این اقدام برای نخستین بار در تاریخ سی و نه سال این جشنواره روی می دهد که دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر جهت بازبینی از اجرای نمایش گروهی از زندانیان وارد زندان می شود.

وی تصریح کرد: امر اصلاح و تربیت مددجویان در زندانهای استان تهران رویکردی فرهنگی داشته و زندانیان با بهترین شیوه و روش و آموزه های تربیتی و فرهنگی بهره مند می گردند.

مدیرکل زندان های استان تهران ادامه داد: امروزه هنر تئاتر در زندانها تنها برای پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه اقدامی آموزشی است تا خلاء های تربیتی آسیب دیدگان اجتماعی را با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ برای راهیابی به جشنواره تئاتر فجر

تلاش زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ برای راهیابی به جشنواره تئاتر فجر