مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 14:502021-01-13اقتصادي

باز هم کودک آزاری و همسرآزاری


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشتر گزارشات ثبت شده در مراکز مداخله در بحران به ترتیب شامل کودک آزاری و همسرآزاری است که در مقایسه با مدت مشابه در 9 ماهه 98 کودک آزاری (37درصد افزایش رشد ) و همسرآزاری (20-درصد کاهش) داشته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشتر گزارشات ثبت شده در مراکز مداخله در بحران به ترتیب شامل کودک آزاری و همسرآزاری است که در مقایسه با مدت مشابه در 9 ماهه 98 کودک آزاری (37درصد افزایش رشد ) و همسرآزاری (20-درصد کاهش) داشته است.

علی عرب نژاد، امروز چهارشنبه 24 دی به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: در هر جامعه ای برای پاسخگویی به نیازهای مردم و حل مشکلات آنها تمهیداتی اتخاذ و برنامه هایی تدوین و اجرا می شود.

وی افزود: کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از این برنامه ها، برنامه اورژانس اجتماعی است که در زمینه کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی و توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی و ساماندهی آنان در خانواده، در چهار فعالیت خط تلفن 123، تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی، مرکز مداخله در بحران و پایگاه های خدمات اجتماعی با کادری مجرب و متخصص با هدف جایگزین کردن مداخلات روانی و اجتماعی قبل از مداخلات قضایی و انتظامی و حتی در کنار این نوع مداخلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم کودک آزاری و همسرآزاری

باز هم کودک آزاری و همسرآزاری