مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 14:052021-01-13سياسي

تلاش های متمرکز و دوسویه برای به ثمرنشاندن مطالبات بسیج دانشجویی


حجت الاسلام و المسلمین قمی به ثمر نشستن مطالبات تفاهم نامه سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج دانشجویی را مستلزم تلاش های دو سویه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر روز گذشته مراسم امضای تفاهم نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج دانشجویی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و محمدجواد نیک روش رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از مدیران دو سازمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله مصباح یزدی و شهدای هسته ای گفت: معتقدم انقلاب اسلامی حرف جدیدی برای دنیا دارد و آن حرف جدید توحید است این در حالی است که یکی از معجزات و شکوهمندی حضرت امام (ره)؛ امدادگری خط توحید است.

وی با ستایش از تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، از بسیج به عنوان یک پیشنهاد هویتی به انسان فردا یادکرد و آن را مرهون بنیان گذار انقلاب اسلامی دانست.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه بسیج در تاریخ ولایت ریشه دارد افزود: نباید فقط به ستایش بسیج بسنده کنیم بلکه باید از آن درک مناسبی داشته باشیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مسئله امروز ما انقلاب اسلامی است و انقلاب برای ما مهم است و از دریچه انقلاب اسلامی است که بقیه مسائل برای ما اهمیت پیدا می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های متمرکز و دوسویه برای به ثمرنشاندن مطالبات بسیج دانشجویی

تلاش های متمرکز و دوسویه برای به ثمرنشاندن مطالبات بسیج دانشجویی