مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:452021-01-13بين الملل

تلاش رییس موساد در واشنگتن برای آماده سازی زمینه ارتباط با دولت بایدن


رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای وداع با دولت دونالد ترامپ و آماده کردن بستر رایزنی ها با دولت جدید این کشور یعنی دولت جو بایدن، رییس جمهوری منتخب در حال حاضر در واشنگتن حضور دارد.

- رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای وداع با دولت دونالد ترامپ و آماده کردن بستر رایزنی ها با دولت جدید این کشور یعنی دولت جو بایدن، رییس جمهوری منتخب در حال حاضر در واشنگتن حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت واینت رژیم صهیونیستی، یوسی کوهن، رییس موساد که در حال حاضر در واشنگتن حضور دارد، به خوبی مسؤولان حوزه های سیاست خارجه و امنیت دولت بایدن را می شناسد و بر همین اساس احتمال داده می شود او در سفر خود به واشنگتن در راستای هماهنگی روابط میان تل آویو-واشنگتن در مورد مذاکرات گسترده درباره ایران و توافق هسته ای تلاش خواهد کرد.

رییس موساد حدود یک هفته قبل در چارچوب سفری کاری پیش از اتمام دوره ریاست جمهوری ترامپ و انتقال قدرت به بایدن به آمریکا سفر کرد، هدف اصلی او از این سفر وداع با دولت ترامپ و فراهم کردن بستر لازم برای رایزنی های آتی با کادر جدید دولت آمریکا است.

سایت واینت در ادامه پیش بینی کرد رییس موساد به دلیل روابط شخصی اش با بایدن و اعضای کابینه حلقه اتصال اصلی میان بنیامین نتانیاهو و دولت جدید آمریکا باشد چرا که او از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رییس موساد در واشنگتن برای آماده سازی زمینه ارتباط با دولت بایدن

تلاش رییس موساد در واشنگتن برای آماده سازی زمینه ارتباط با دولت بایدن