مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:352021-01-13دانش

سلیمی: تعریف الگویی نوین برای مراودات بین دانشگاه های علوم پزشکی و علوم انسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، حسین سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی در دیدار با زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، - رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: امیدواریم بتوانیم الگویی نوین برای مراودات بین دانشگاه های علوم پزشکی و علوم انسانی تعریف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، حسین سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی در دیدار با زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، از ایجاد امکان شکل گیری رشته های مشترک و تبادل خدمات پژوهشی بین دو دانشگاه خبر داد و گفت: با رویکرد مثبت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیدواریم بتوانیم الگویی نوین برای مراودات بین دانشگاه های علوم پزشکی و علوم انسانی تعریف کنیم.

وی ادامه داد: همواره در برخی حوزه های مطالعاتی و تحصیلی، اختلاف نظری بین وزارت بهداشت و وزارت علوم وجود دارد که ارائه رشته روانشناسی و اظهارنظر های مختلف در سال های اخیر در خصوص این رشته، مصداق این اختلاف نظرهاست که از آن ها باید به عنوان یک فرصت بهره بگیریم.

سلیمی با اشاره به تدارک زیرساخت های رشته ارتباطات سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تصریح کرد: راه اندازی رشته هایی مثل حقوق پزشکی و اقتصاد سلامت یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: تعریف الگویی نوین برای مراودات بین دانشگاه های علوم پزشکی و علوم انسانی

سلیمی: تعریف الگویی نوین برای مراودات بین دانشگاه های علوم پزشکی و علوم انسانی