مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:252021-01-13اقتصادي

در احیا شهر تاریخی استرآباد مشارکت می کنیم


معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: شرکت بازآفرینی شهری آمادگی دارد تا در مرمت و احیا گذرهای تاریخی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) در قالب طرح مشخصی مشارکت کند.

- گرگان- معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: شرکت بازآفرینی شهری آمادگی دارد تا در مرمت و احیا گذرهای تاریخی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) در قالب طرح مشخصی مشارکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عبوری بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از بناهای در حال احیا و مرمت بافت تاریخی گرگان، اظهارکرد: با ورود راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و شهرداری گرگان به حوزه احیا شهر تاریخی استرآباد (گرگان)، جریان مولدی برای ورود بخش خصوصی به حوزه بهره برداری از بناهای تاریخی ایجاد شده است.

وی افزود: شرکت بازآفرینی شهری تلاش کرد تا با ورود به مرمت و احیا بناهای تاریخی در سطح کشور، الگویی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بافت های تاریخی شکل گیرد.

عبوری ادامه داد: مرمت و احیا بناهای تاریخی و بهره برداری از آن با کاربری گردشگری، جاذبه ای برای مسافران و گردشگران ایجاد می کند که باید با همکاری راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و مدیریت شهری تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در احیا شهر تاریخی استرآباد مشارکت می کنیم

در احیا شهر تاریخی استرآباد مشارکت می کنیم