مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:252021-01-13اجتماعي

3 هزار سمنانی باسواد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته، آموزش و پرورش استان تعهد کرد که تعداد چهار هزار و 500 نفر از محرومان سواد در استان را سواددار کند که در نهایت موفق به جذب سه هزار نفر از این میزان شدیم.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری تعهد آموزش و پرورش استان سمنان برای سواددار کردن سه هزار نفر از افراد محروم از سواد است که تاکنون یک هزار و 600 نفر از این افراد جذب کرده و هم اینک این افراد در حال فراگیری آموزش هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: با تمامی مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان به منظور تلاش بیشتر در گسترش سوادآموزی جلساتی برگزار و خوشبختانه اقدامات خوب و مؤثری نیز به انجام رسیده است.

دستورانی عنوان کرد: با حمایت استانداری سمنان تاکنون پنج مرکز یادگیری محلی در استان ایجادشده که از این تعداد دو مرکز در شاهرود و سه مرکز نیز در شهرهای دامغان، میامی و سمنان فعالیت دارند.

وی گفت: هدف از ایجاد مراکز یادگیری محلی، پیوند دادن سواد با مهارت آموزی در زمینه های زندگی، حرفه ای و اجتماعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده در وزارت آموزش و پرورش، استان سمنان در شاخص های کلی کارکرد آموزشی و پرورشی وضعیت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار سمنانی باسواد شدند

3 هزار سمنانی باسواد شدند