مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:202021-01-13ورزشي

بهترین ظرفیت ها را برای رونق توریسم ورزشی داریم


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان روانسر گفت: با توجه به ظرفیت های خوب شهرستان، بهترین شرایط را برای رونق توریسم ورزشی داریم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان روانسر گفت: با توجه به ظرفیت های خوب شهرستان، بهترین شرایط را برای رونق توریسم ورزشی داریم.

ادریس محمودی امروز (24 دی) در حاشیه بازدید خبرنگاران از اولین زمین چمن مصنوعی روستای قوری قلعه، اظهار کرد: اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان روانسر واقع در روستای گردشگری قوری قلعه تا سال گذشته به شکل یک زمین خاکی بود و چندان استفاده ای از آن نمی شد، اما با توجه به موقعیت بسیار خوبی که این زمین داشت، پیگیری هایی را برای تبدیل آن به چمن مصنوعی داشتیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سال گذشته با موافقت مدیرکل وررش و جوانان استان اعتبار لازم برای تبدیل این زمین به چمن مصنوعی اختصاص پیدا کرد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان روانسر افزود: در نهایت فاز اول زمین چمن مصنوعی روستای قوری قلعه در مساحت 1500 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان سال گذشته افتتاح شد و زمانی که بیماری کرونا در تابستان تا حدودی فروکش کرد، توانستیم سه جام فوتبال را با حضور شهرستان های منطقه اورامانات در این زمین برگزار کنیم که استقبال بسیار خوبی از آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین ظرفیت ها را برای رونق توریسم ورزشی داریم

بهترین ظرفیت ها را برای رونق توریسم ورزشی داریم