مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:152021-01-13سياسي

اشتغال و مسکن از اولویت های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی سه رکن اصلی فعالیت های کمیته امداد است و در راستای تحقق آنها تلاش می کنیم.

- مشهد ـ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی سه رکن اصلی فعالیت های کمیته امداد است و در راستای تحقق آنها تلاش می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر توانمند سازی محرومان افزود: اولویت کمیته امداد حمایت از مددجویان و بعد از آن سایر محرومان است و هم اکنون رویکرد کمیته از حوزه حمایت، عبور کرده و به حوزه توانمندسازی رسیده است.

وی با اشاره به اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی به عنوان ارکان توانمند سازی افزود: در حوزه اشتغال در سال 98 حدود 30 درصد تولید شغل کشور توسط کمیته امداد انجام شد که این مسئله با حمایت دستگاه هایی چون استانداری ها، آستان قدس رضوی، شهرداری ها، ائمه جمعه و دیگر مسئولان صورت پذیرفت.

همچنین در حوزه مسکن که مهم ترین و پرهزینه ترین کار اجرایی است، اقدامات زیادی انجام پذیرفته و امروز هم عملیات اجرایی پروژه مسکونی امام رضا (ع) در زمینی به وسعت دو هکتار در حاشیه شهر مشهد آغاز خواهد شد.

بختیاری با بیان اینکه اولویت ساخت مسکن برای یتیمان و خانواده های محروم بیشتر از این سه نفر است افزود: حاشیه شهر مشهد پرجمعیت ترین حاشیه شهر کشور است که در آن افرادی چون خانواده شهدا، نخبگان و دلد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و مسکن از اولویت های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است

اشتغال و مسکن از اولویت های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است