مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:552021-01-13سياسي

افزایش مهارت مددجویان در مراکز حمایتی در اولویت باشد


افزایش مهارت مددجویان در مراکز حمایتی بهزیستی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در بازدید از مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان بی سرپرست و آسایشگاه بیماران روانی مزمن حکیم اظهار کرد: تلاش و فعالیت در حوزه یک فضیلت و کار پربرکت و انسان دوستانه است و در بیشتر کشورهای مشابه این کار انجام می شود اما آنچه در کشور ما نسبت به دیگر کشورها متمایز است، مبنای شرعی و دینی این اقدام است که هدف از آن  تربیت یک انسان خداشناس، مومن و تاثیرگذار در جامعه است.

دادستان زنجان در این دیدار صمیمی ضمن صحبت با کودکان و شنیدن خواسته ها و تشویق و ترغیب آنها به کسب موفقیت های بیشتر گفت: شما با سختی هایی که کشیده اید در آینده  می توانید جزو موفق ترین افراد جامعه باشید و این سختی ها شما را یک انسان پخته و کارآمد برای خدمت به جامعه تبدیل خواهد کرد.

دادستان زنجان تصریح کرد: رویکردی که در این مرکز باید تقویت شود،  اولا توجه به کار درمانی و افزایش مهارت مددجویان است که این موضوع حساسیت و دقت عمل و پیگیری بیشتر را می طلبد ثانیا تعقیب خط درمان و بهبودی است و نگرش نباید در موضوع نگهداری خلاصه شود.

کرمی با بیان اینکه سمن های مردم، یاریگر دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی هستند، افزود: سمن ها توانایی های بالایی دارند که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مهارت مددجویان در مراکز حمایتی در اولویت باشد

افزایش مهارت مددجویان در مراکز حمایتی در اولویت باشد