مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:352021-01-13اقتصادي

120 هکتار جنگل کاری در منطقه گلپرآباد ملایر انجام شد


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر گفت: در سال جاری 120 هکتار جنگل کاری در منطقه گلپرآباد ملایر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر جواد زنگنه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به وجود 170 هکتار از اراضی منابع طبیعی در این شهرستان اظهار کرد: از این میزان 138 هزار هکتار آن مرتع است.

وی با بیان اینکه مراتع شهرستان ملایر دارای درجه بندی مراتع درجه یک تا 3 هستند گفت: حفاظت از مراتع فعلی و ارتقای درجه مراتع از جمله اولویت های ما در این زمینه است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در سال جاری 120 هکتار جنگلکاری در منطقه گلپرآباد ملایر انجام شده است افزود: میزان کپه کاری نیز در سال جاری 50 هکتار بوده است.

 وی میزان بذرپاشی را 360 هکتار در سال جاری دانست و افزود: توزیع علوفه رایگان در هفت روستا نیز طی امسال توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر انجام شده است.

زنگنه در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد تعاونی فراگیر در شهرستان در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: این تعاونی در استان وجود دارد، محدودیتی برای ایجاد این تعاونی نداریم که به زودی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد این تعاونی علاوه بر اشتغالزایی در حوزه منابع طبیعی می تواند باعث نشر فرهنگ حفاظت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 هکتار جنگل کاری در منطقه گلپرآباد ملایر انجام شد

120 هکتار جنگل کاری در منطقه گلپرآباد ملایر انجام شد