مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:352021-01-13اجتماعي

ایجاد پنج مرکز محلی یادگیری با هدف آموزش توأمان سواد و مهارت در استان سمنان


مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان از ایجاد و راه اندازی پنج مرکز محلی یادگیری با هدف آموزش همزمان سواد و مهارت به افراد محروم از سواد و مهارت خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان از ایجاد و راه اندازی پنج مرکز محلی یادگیری با هدف آموزش همزمان سواد و مهارت به افراد محروم از سواد و مهارت خبر داد.

محمد دستورانی در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد : با حمایت استانداری سمنان تا کنون این پنج مرکز یادگیری محلی فعالیت خود را آغاز کرده اند که از این مراکز، دو مرکز در شهرستان شاهرود و شهرهای دامغان ، میامی و سمنان نیز هرکدام یک مرکز یادگیری محلی فعال دارند.

وی ادامه داد: هدف از ایجاد مراکز یادگیری محلی ، پیوند دادن سواد با مهارت آموزی در زمینه های زندگی ، حرفه ای و اجتماعی و.

است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تلاش های این اداره کل برای سوادآموزی افراد محروم از نعمت سواد خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان ، متعهد به سوادآموزی به چهار هزار و 500 نفر از محرومان سواد در شهرستان های هشت گانه استان بود که در نهایت موفق به آموزش سوادآموزی به 3000 نفر شد.

وی اضافه کرد: تعهد آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری سواد دار کردن 3000 نفر از افراد محروم از سواد است که تا کنون یک هزار و 600 نفر از این هم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پنج مرکز محلی یادگیری با هدف آموزش توأمان سواد و مهارت در استان سمنان

ایجاد پنج مرکز محلی یادگیری با هدف آموزش توأمان سواد و مهارت در استان سمنان