مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:252021-01-13اقتصادي

2.5 میلیارد ریال صدقه در ایوان جمع آوری شد


رییس کمیته امداد شهرستان ایوان گفت: مردم خیر و نیکوکار ایوان در 10 ماهه نخست امسال 2 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

- حمید ایراندوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان صدقه از طریق بیش از هفت هزار و 700 صندوق صدقه از نوع بزرگ، متوسط و خانگی جمع آوری شده و بخشی نیز به صورت الکترونیکی دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات پرداخت صدقه از طریق الکترونیکی در این شهرستان فراهم شده است، گفت: مردم نیکوکار ایوان از این پس می توانند علاوه بر صندوق هایی که در اختیار دارند از طریق شماره گیری کد #2*0847*8877* نیز می توانند اقدام به پرداخت صدقه کنند.

ایراندوست با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار ایوان ماهیانه بالغ بر 200 میلیون ریال صدقه پرداخت می کنند، گفت: پرداخت صدقه به روش غیر حضوری و الکترونیکی امسال رشد خوبی در ایوان داشته به شکلی که در این مدت بالغ بر 400 میلیون صدقه الکترونیکی پرداخت شده است.

وی به نوع مصارف و هزینه کرد صدقات در ایوان اشاره کرد و گفت: صدقات جمع آوری شده در این شهرستان در زمینه های پرداخت کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت، کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، خدمات درمانی، تامین مسکن و سایر نیازهای ضروری مددجویان هزینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.5 میلیارد ریال صدقه در ایوان جمع آوری شد

2.5 میلیارد ریال صدقه در ایوان جمع آوری شد