مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:252021-01-13سياسي

بیکاری آفت بزرگ جامعه/ توجه مسئولان به مناطق محروم استان سمنان


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیکاری را آفت بزرگ جامعه دانست و گفت: مسئولان استانی به تحقق اشتغال به خصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون اقتصادی استاندار سمنان به میزبانی دفتر خود، با بیان اینکه استان سمنان، استان کم جمعیتی است و خوشبختانه میزان بیکاری در این استان به نسبت استان های دیگر بسیار کمتر است و این یک امتیاز بزرگ برای استان سمنان محسوب می شود، ابراز کرد: بیکاری یک افت بسیار بزرگ برای استان ها است که خوشبختانه ما به مقدار زیادی از این افت در امان هستیم.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی استان دچار مشکلاتی هستند که باید تلاش کرد تا مشکلات اینگونه مراکز برطرف شود، ابراز کرد: اگر در شرایط فعلی بتوان مشکل یک مجموعه صنعتی را برطرف نمود، بهتر از ده کارخانه ای است که بعداً ساخته شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه باید از داشته های استان به خوبی محافظت کند، تاکید داشت: در حال حاضر نمی توان تمام مشکلات را از میان برداشت اما اگر بتوان حتی یک مشکل را نیز برطرف کرد، اقدام ارزشمند و مبارکی محسوب می شود.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: تحقق 70 درصدی تعهد اشتغال استان، مژده ی بسیار خوبی برای مردم است که از شما می خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری آفت بزرگ جامعه/ توجه مسئولان به مناطق محروم استان سمنان

بیکاری آفت بزرگ جامعه/ توجه مسئولان به مناطق محروم استان سمنان