مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:252021-01-13سياسي

نامه نمایندگان مجلس به وزیر علوم / تخلفات مالی سازمان نظام روانشناسی باید رسیدگی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه برخی روسای کمیسیون های مجلس خطاب به منصور غلامی وزیر علوم نامه ای درباره مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و در اعتراض به برگزاری نشست سازمان نظام .

- پس از اعتراض اساتید و انجمن های علمی روانشناسی صورت گرفت نامه نمایندگان مجلس به وزیر علوم / تخلفات مالی سازمان نظام روانشناسی باید رسیدگی شود اعضای کمیسیون آموزش به همراه برخی روسای کمیسیون های تخصصی طی نامه ای به وزیر علوم خواستار رسیدگی به تخلفات و بی انضباطی های مالی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه برخی روسای کمیسیون های مجلس خطاب به منصور غلامی وزیر علوم نامه ای درباره مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و در اعتراض به برگزاری نشست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با حضور حداقلی اعضا ارسال کردند.

متن نامه نمایندگان مجلس به وزیر علوم در اعتراض به برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با حضور حداقلی اعضا به شرح زیر است: طی روز های گذشته مکتوبات اعتراض آمیزی از اساتید دانشگاه و اعضای انجمن های علمی روانشناسی و مشاوره دریافت داشته ایم، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان مجلس به وزیر علوم / تخلفات مالی سازمان نظام روانشناسی باید رسیدگی شود

نامه نمایندگان مجلس به وزیر علوم / تخلفات مالی سازمان نظام روانشناسی باید رسیدگی شود