مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:452021-01-13سياسي

توجه به آشنایی جوانان با چهره های انقلاب در ایام الله دهه فجر


مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی گفت: در دهه فجر می خواهیم که جوانان و نوجوانان بتوانند هر چه بیشتر با مؤلفه های انقلاب اسلامی، - چهره های انقلاب و سیر تاریخی آن آشنا شوند.

مجید وفاپور در گفت و گو با ایجاد کرده است شکل این برنامه ها تغییر خواهد داشت.

مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی بیان کرد: هم اکنون که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی وضعیت کرونایی رو به بهبود می رود می توانیم در برخی محافل و مساجد بزرگ که رعایت فاصله اجتماعی ممکن است برنامه های حضوری داشته باشیم.

وی افزود: برنامه های آموزشی، تبلیغی و مسابقات قرآنی با محوریت جهاد و انقلاب برای ایام دهه فجر برنامه ریزی شده است و در بخش آموزش و پرورش هم کارهای بزرگی انجام می گیرد که به زودی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

وفاپور ابراز کرد: در ایام الله دهه فجر می خواهیم که جوانان و نوجوانان بتوانند هر چه بیشتر با مؤلفه های انقلاب اسلامی، چهره های انقلاب و سیر تاریخی آن ارتباط برقرار کنند و رویکرد امسال ما در حوزه دانش آموزی بسیار پررنگ تر از سنوات گذشته خواهد بود.

مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی در خاتمه یادآور شد: علاوه بر حوزه جوانان با توجه به شرایطی که در یک سال گذشته در کشور در جریان بوده است ما برنامه های خود را در شبکه های مجازی و صدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به آشنایی جوانان با چهره های انقلاب در ایام الله دهه فجر

توجه به آشنایی جوانان با چهره های انقلاب در ایام الله دهه فجر