مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:302021-01-13اقتصادي

گرانفروشی مرغ و تخم مرغ به ما ربطی ندارد


وزارت جهاد کشاورزی وظیفه تولید مرغ و تخم مرغ را برعهده دارد و پیگیری اینکه مرغ و تخم مرغ در بازار با چه قیمتی فروخته می شود برعهده این وزارتخانه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی برومندی در نشستی که صبح امروز در وزارت جهاد کشاورری برگزار شد اظهار کرد: 75 میلیون و 864هزار و 254 مرغ تخمگذار در کشور وجود دارد و روزانه 3048 تن تخم مرغ تولید می شود.

در مراکز تولید، قیمت تخم مرغ در مرغداری ها کیلویی 14 هزار تومان است و حداقل 500 تا حداکثر 900 تومان هزینه حمل و نقل هر کیلو از آن به میادین و اتحادیه ها است.

وی با بیان اینکه وظیفه وزارت جهاد کشاورزی توجه به تولید است، اظهار کرد: اینکه بعد از تولید، تخم مرغ با چه قیمتی به دست مصرف کننده می رسد برای ما نیز سوال است و پیگیری گرانفروشی آن نیز در حیطه وظایف ما نیست.

سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد:در حال حاضر شرکت پشتیبانی اموردام یک شانه تخم مرغ یک کیلو و 800گرمی تا دو کیلوگرم را با قیمت 32 هزار تومان عرضه می کند.

وی همچین به قیمت مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: هیچ مشکلی در تولید مرغ نداریم وقیمت آن نیز در بازار 20 هزار و 400 تومان است.

اما اینکه مرغ در بسته بندی های مختلف یا اشکال مختلف با قیمت های چند برابر به فروش می رود، پیگیری آن هم جزو وظایف وزارتخانه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی مرغ و تخم مرغ به ما ربطی ندارد

گرانفروشی مرغ و تخم مرغ به ما ربطی ندارد