مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:202021-01-13سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و چهارم دی ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و چهارم دی ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با تأکید بر اینکه کمک خداوند و همکاری مردم ما را در مقابل فشارها و در برابر ویروس کرونا موفق خواهد کرد، گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت مشکلاتی که در ماه های اخیر به خاطر کرونا به خصوص در آذرماه ایجاد شده بود در دی فرونشست که این مسئله با همکاری و هماهنگی مردم و فداکاری کادر درمان بود.

من تأکید می کنم که مردم بدانند که امروز هم در دولت این موضوع بحث شد که غیر از کواکس و واکسن هایی که در دسترس است و وزارت بهداشت تأیید می کند با تأکید بانک مرکزی مشکلی برای تأمین و پرداخت ارز نداریم و همه تلاش ها صورت می گیرد تا واکسیناسیون سراسری طبق زمانبندی مشخص انجام شود.

همچنین مشروح گفت وگوهای اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور با خبرنگاران را هم می توانید در لینک های زیر بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟