مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:452021-01-13سياسي

ضرورت راه اندازی پیست موتورسواری و پردیس سینمایی در اسدآباد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به ضرورت راه اندازی پیست موتورسواری و پردیس سینمایی در شهرستان گفت: راه اندازی این دو مطالبه مهم قشر جوان شهرستان توسط هیئت اندیشه ورزان جوان قابل پیگیری بوده و به طور قطع پیگیری های هیئت اندیشه .

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به ضرورت راه اندازی پیست موتورسواری و پردیس سینمایی در شهرستان گفت: راه اندازی این دو مطالبه مهم قشر جوان شهرستان توسط هیئت اندیشه ورزان جوان قابل پیگیری بوده و به طور قطع پیگیری های هیئت اندیشه ورز در تسریع این دو امر مهم توسط دستگاه های ذیربط نقش مؤثری دارد.

حمزه عبدکوند چهارشنبه 24 دی ماه در جلسه با دبیر هیئت اندیشه ورزان جوان و دبیران کارگروه های هیئت شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: ایده ها و برنامه هایی که هیئت اندیشه ورزان می توانند به دستگاه ها و مدیریت شهرستان بدهند به طور قطع این ایده ها به برنامه های هر چه مؤثرتر شهرستان کمک خواهد کرد و در رشد و توسعه هر چه بیشتر شهر مؤثر واقع خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها سال 1400 تصریح کرد: هیئت اندیشه ورزان جوان می توانند فضا را به گونه ای مهیا کنند که فضای مشارکت جوانان در هر دوره از انتخابات حداکثری باشد اما کار سیاسی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی پیست موتورسواری و پردیس سینمایی در اسدآباد

ضرورت راه اندازی پیست موتورسواری و پردیس سینمایی در اسدآباد