مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:302021-01-13اقتصادي

گاز هیچ اداره ای در همدان قطع نیست


مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر گاز هیچ سازمان و دستگاه دولتی در استان قطع نیست، گفت: گاز تعدادی از ادارات با اخطارهای قبلی قطع شده بود که با تعهد این دستگاه ها گاز دستگاه های فوق وصل شد.

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر گاز هیچ سازمان و دستگاه دولتی در استان قطع نیست، گفت: گاز تعدادی از ادارات با اخطارهای قبلی قطع شده بود که با تعهد این دستگاه ها گاز دستگاه های فوق وصل شد.

احمد ربیعیان در گفت‎ وگو با ایسنا، با تأکید براینکه تمامی ادارات استان همدان از نظر میزان مصرف گاز رصد و بازرسی می شوند، اظهار کرد: از چهارم دی ماه تا امروز بیش از 6000 اداره در استان همدان بازرسی شده که گاز تعدادی از این ادارات قطع و تعدادی هم اخطاریه داده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گاز هیچ سازمان و دستگاه دولتی قطع نیست، تصریح کرد: گاز تعدادی از ادارات با اخطارهای قبلی قطع شده بود که با تعهد این دستگاه ها گاز دستگاه های فوق وصل شد اما با هماهنگی صورت گرفته با استانداری مقرر شده سرکشی از ادارات تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه داشته باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان با تأکید بر اینکه گاز صنایع استان قطع نشده است، خاطرنشان کرد: صنایع و کارخانه های سیمان و نیروگاه براس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز هیچ اداره ای در همدان قطع نیست

گاز هیچ اداره ای در همدان قطع نیست