مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:252021-01-13اقتصادي

تسهیلات 18 درصد مسکن اقدام ملی در سمنان مشکل ساز است


معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تسهیلات 18درصدی مسکن اقدام ملی نامناسب است، گفت: نرخ تسهیلات برای گروه های هدف بالا است و باید بسته حمایتی در این حوزه عرضه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر چهارشنبه در نشست وضعیت مسکن اقدام ملی در استانداری سمنان با بیان اینکه اجرای مطلوب طرح اقدام ملی مسکن نیازمند همراهی تمامی دستگاه های اجرایی و عزم همگانی است، ابراز داشت: در ارتباط با اجرای طرح اقدام ملی مسکن آسیب شناسی لازم انجام شود تا این طرح با جدیت تمام در گام اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: در قانون اساسی کشورمان نسبت به برخورداری هر خانوار ایرانی از مسکن تاکید شده است و باید به این نکته مهم توجه داشت که اجرای طرح اقدام ملی مسکن عزم ملی می خواهد.

تغییر کاربری اراضی معاون استاندار سمنان بیان کرد: اگر قرار باشد زمینی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تغییر کاربری داده شود، منفعت آن برای متقاضی مسکن که آن قشر کارگر و یا دیگر اقشار هستند، برسد.

فخری گفت: نباید تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن 18 درصد باشد و تسهیلات حمایتی جایگزین در اجرای این طرح لحاظ شود از سوی دیگر زمین های دولتی در موقعیت خوب و بلااستفاده در استان سمنان وجود دارد که برای ساخت مسکن می توان از این اراضی با تغییر کاربری بهره برد همچنین از ظرفیت تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 18 درصد مسکن اقدام ملی در سمنان مشکل ساز است

تسهیلات 18 درصد مسکن اقدام ملی در سمنان مشکل ساز است