مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:102021-01-13سياسي

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه به دیار حق شتافت


آخوند خوجه دردی غراوی فر امام جمعه اهل سنت مراوه تپه بامداد امروز چهارشنبه 24 دی ماه بر اثر کهولت سن در 93 سالگی درگذشت.

- ایسنا/گلستان آخوند "خوجه دردی غراوی فر" امام جمعه اهل سنت مراوه تپه بامداد امروز چهارشنبه 24 دی ماه بر اثر کهولت سن در 93 سالگی درگذشت.

آخوند غراوی فر از سال 1372 امامت جمعه اهل سنت شهرستان مرزی مراوه تپه در شمال شرق استان گلستان را بر عهده داشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم فرهیخته، بعدازظهر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای نماز جمعه مراوه تپه برگزار خواهد شد.

ضمیر، فرماندار شهرستان مراوه تپه در پیامی ضمت تسلیت درگذشت این عالم برجسته، گفت: استاد فاضل مرحوم حاج خوجه دوردی آخوند غراوی فر؛ یک عمر در عرصه تعلیم و تربیت علوم دینی، هدایت اجتماعی و دینی و دفاع از حق و حقوق مردم به عنوان امام جمعه و خطیب توانمند شهرستان مراوه تپه، همراهی و نقش اثرگذار در توسعه شهرستان ایفا کردند و نظرات و رهنمودهای ایشان به بنده در طول خدمت به مردم شریف مراوه تپه بسیار راهگشا بود.

در ادامه پیام ضمیر آمده است: بی شک خدمات ارزشمند آن عالم فرهیخته و پرهیزکار و معلم اخلاق که از نمونه های برجسته علم و تقوا بوده و سالیان متمادی عمر شریف خود را در سنگر امامت جمعه و در خدمت به اسلام و مسلمین و نظام اسلامی و مردم شریف شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه به دیار حق شتافت

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه به دیار حق شتافت