مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:052021-01-13سياسي

اختصاص سهمیه 500 واحدی اقدام ملی مسکن برای کارگران شهرداری تبریز


از 10هزار واحد مسکن ملی 1500 واحد به آذربایجان شرقی اختصاص یافته و با توجه به خدمات وسیع شهرداری درخواست داریم حداقل یک سوم سهم استان به کارگران شهرداری اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز احداث 170 واحد مسکونی در بافت حاشیه نشین شهر اعلام کرد: در دوره پنجم شورا نیز شهرداری تبریز با تصویب شورای شهر احداث تقریباً 3 هزار واحد مسکونی را دستور کار دارد که دو مجتمع 240 و 600 واحدی، در دست اجرا بوده و عملیات اجرایی 2 هزار واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال آغاز می شود.

شهردار تبریز با اشاره به ارائه پروانه ساخت رایگان برای نیمی از شهروندان تبریزی نیز گفت: شهردار ی تبریز وظیفه ای در حوزه مسکن ندارد، ولی ورود کرده و حداکثر تلاش خود را برای ارائه خدمات رایگان انجام می دهد که در همین راستا تقریباً برای نصف شهر تبریز که در بافت حاشیه، فرسوده و یا کم برخوردار شهر هستند، پروانه ساخت رایگان صادر می شود.

او با اشاره به کاهش سهم دولتی تبریز از بودجه ملی اذعان داشت: در گزارش هایی که به مرکز اعلام می شود، باید چهره واقعی تبریز از نظر میزان برخورداری نشان داده شود تا اعتبارات دولتی براساس واقعیت موجود تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه 500 واحدی اقدام ملی مسکن برای کارگران شهرداری تبریز

اختصاص سهمیه 500 واحدی اقدام ملی مسکن برای کارگران شهرداری تبریز