مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:552021-01-13پزشكي

گسترش تعاملات بین دانشگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی و علامه طباطبایی


گسترش تعاملات بین دو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و علامه طباطبایی در قالب تفاهم نامه می تواند به عنوان یک مدل موفق تعاملی و همگرایانه مورد تببین قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با دکتر حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی، در خصوص گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی با این دانشگاه ابراز امیدواری کرد.

زالی گفت: گسترش تعاملات بین دو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و علامه طباطبایی در قالب تفاهم نامه ای که اخیرا به امضا رسید، می تواند به عنوان یک مدل موفق تعاملی و همگرایانه مورد تببین قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: یکی از آفت های حوزه پزشکی عدم موفقیت در برقراری ارتباط با حوزه هایی از جمله مسئولیت اجتماعی است.

توجه به این ضرورت و ایجاد ادغام عملیاتی در این حوزه بدون سیستم های بروکراتیک دالان وار، بسیار کمک کننده خواهد بود.

زالی با اشاره به فضای مبتنی بر تکثرگرایی حاکم بر دانشگاه علامه طباطبایی، خاطرنشان کرد: دانشجو اگر در فضایی با تنوع سلایق، نقادی را آموزش نبیند، در آینده با مشکل مواجه خواهد شد، بنابراین بهترین مدل مدیریتی در دانشگاه های علوم انسانی، همین مدل حاکم در دانشگاه علامه طباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش تعاملات بین دانشگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی و علامه طباطبایی

گسترش تعاملات بین دانشگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی و علامه طباطبایی