مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:452021-01-13اقتصادي

تصویب راه کارهای قانونی برای هموار کردن مسیر تولید وظیفه مسئولان است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تصویب راه کارهای قانونی برای هموارساختن مسیر تولید وظیفه همه مسئولان است که در این راستا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات بسیاری از تولیدکنندگان رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار کرد: مدیران باید برای حمایت از تولید ریسک پذیر باشند و از حداکثر ظرفیت های قانونی برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تصویب راه کارهای قانونی برای هموارساختن مسیر تولید وظیفه همه مسئولان است که در این راستا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات بسیاری از تولیدکنندگان رفع می شود.

وی افزود: زیربنای حل بسیاری از مشکلات کشور حل مشکل تولید است که باید برای رفع آن بیشتر تلاش کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در همین راستا هر واحد تولیدی که مشکلی در راستای تولید داشته باشد با مطرح کردن آن در این کارگروه راهکارهایی بذای رفع مشکلات مطرح می شود.

دره وزمی یادآور شد: در این جلسه 25 میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت قارچ اورامان سبز جهت توسعه شرکت مصوب شد که می تواند در ایجاد اشتغال بیشتر نقش مهمی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب راه کارهای قانونی برای هموار کردن مسیر تولید وظیفه مسئولان است

تصویب راه کارهای قانونی برای هموار کردن مسیر تولید وظیفه مسئولان است